Relaterte filer:

    Faktura og inkasso

    faktura-AAA-Soliditet

    Har du spørsmål om faktura og inkasso? Her finner du svarene.

    FAKTURA:

    Lurer du på noe angående fakturaen du har mottatt fra oss, finner du trolig svaret her. Hvis du ikke skulle finne svar, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@soliditet.no Oppgi kundenummer og/eller organisasjonsnummer, samt fakturanummer ved henvendelse.

    Hva har jeg fått faktura på?

    - Foretaksøk: Kredittsjekk av foretak.
    - Personsøk: Kredittsjekk av person.
    - Brev til omspurte: Gjenpartsbrev som blir sendt ut når man kredittsjekker en privatperson eller et ENK som kun er registrert i Enhetsregisteret.
    - Creditcontrol F150: Abonnement som inneholder uttak av 150 stk. foretaksrapporter.
    - Creditcontrol P25: Abonnement som inneholder uttak av 25 stk. personrapporter.
    - Overvåking 50 klipp: Abonnement hvor du kan legge 50 selskaper til overvåking.
    - Business Monitor: Overvåking av selskapet i Norden.
    - Firmafakta: Utvidet rapport om eget firma som kan benyttes i anbud.

    For hvilken periode er fakturaen?

    Svar: Ved avtaler om abonnement, er avtalen for neste periode med tilgang 12 måneder – hvis ikke annet er avtalt med selger. Hvis du ikke har et abonnement, er fakturaen for siste måned.

    Kan jeg få grunnlaget til fakturaen?

    Svar: Benytter du www.soliditet.no, kan du hente ut fakturagrunnlaget selv på Min side. Hvis du ikke har tilgang til dette, kan du sende oss en e-post, slik at vi får lagt opp tilgang. Benytter du en av våre andre løsninger, kan du sende oss en e-post, så kan vi hente det ut.

    Hvorfor er prisen endret siden forrige år?

    Svar: En del av vilkårende i avtalen for tjenesten dere har hos oss ligger en justering til den til evhver tid gjeldende pris eller veiledende på tjenesten. Etter en del år uten prisbevegelse på våre tjenester har vi nå valgt å legge opp en generell økning. Om du syns at denne økningen har vært urimelig, er vi gjerne med på å komme frem til en god løsning for oss begge.

    Jeg har fått faktura på noe jeg ikke har bestilt, hva gjør jeg?

    Svar: Har du mottatt en faktura for et produkt du ikke har bestilt, kan du sende oss en e-post. I e-posten oppgir du fakturanummer og gir en kort forklaring.

    Sånn ser en faktura fra Dun & Bradstreet ut: LES MER
    Sånn ser en faktura fra AAA Soliditet ut: LES MER

    INKASSO:

    Har du mottatt et inkassovarsel på en faktura vi har utstedt, kan du kontakte vår kundeservice. Ha klart kundenummer og/eller organisasjonsnummer ved henvendelse.

    Tlf: 22 45 93 34. Telefontid: 08:00-16:00. E-post: kundeservice@soliditet.no  

     

    AAA Soliditet – Norges beste kredittsjekk

    I over 100 år har AAA Soliditet kredittsjekket bedrifter og personer. Dette gir oss et unikt grunnlag for å gi deg de økonomiske rådene du trenger. Vi var først, og i dag er vi størst på kreditt- og forretningsinformasjon i Norden. Vi hjelper våre kunder med å redusere kredittap og å finne nye, lønnsomme kunder.

    Er du lei av kunder som ikke betaler for seg?
    Få et godt tilbud på Norges beste kredittsjekk fra AAA Soliditet.